شنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۹

3- نمايندگان حامي لايحه ضد خانواده

زهره الهيان- نماينده اسلامشهر



در جستجوي اينترنتي فقط يك جا، نام خانم نماينده با عنوان دكتر برده شده بود، بدون مشخص نمودن رشته ي دكتري و يا جايي كه اين نشان را به ايشان داده اند.

صحبت هاي خانم الهيان خيلي زياد و وسيع بوده است.

از سمت وزارت ايشان شروع مي شود كه نپذيرفته اند:

زهره الهیان: به احترام مراجع وزارت را نپذیرفتم

تا
عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تایید وزیر اطلاعات در مورد کمک یک میلیاردی آمریکا به سران فتنه گفت: بخشی از کمک های مالی غرب به جریان فتنه از سوی سفارت خانه های غربی صورت گرفت.

تا سخنان فراوان در مورد لايحه خانواده


- مدافعان حقوق زنان با سیاه نمایی نسبت به لایحه تلاش می کنند نارضایتی در بین جامعه زنان ایجاد کنند و لایحه را از دستور کار مجلس خارج کنند که این موضوع امری محال است به جهت اینکه لایحه حمایت از خانواده دارای نکات مثبت فراوانی است و با کار کارشناسی سعی در کم کردن مشکلات زنان در دادگاه خانواده دارد.

كه خيلي شباهت به صحبت هاي بازجويان محترم دارد و نيز:

برخي از فعالان حقوق زن مي‌خواهند كه ايران به كنوانسيون رفع تبعيض عليه زنان بپيوندد. آنها نمي‌خواهند زنان قوانين حقوقي خاص ايران را داشته باشند

- عضو فراكسيون زنان مجلس يكي ديگر از نقاط برجسته لايحه حمايت از خانواده را در نظر گرفتن كانون هاي مشاوره در دادگاه هاي خانواده عنوان كرد و گفت:‌ وجود گروه هاي مشاوره، متخصص و روانشناس در دادگاه ها به حل مسائل مربوط به خانواده بسيار كمك مي كند و به عبارتي شايد با اين مشاوران بسياري از مشكلات خانوادگي حل و فصل شود.

- وي در خصوص اظهارات اخير زهرا رهنورد در مورد لايحه حمايت از خانواده مبني بر اينكه اين لايحه تعدد زوجات را براي مردان مطرح مي كند، گفت: متاسفانه ما شاهديم برخي افراد از جمله رهنورد لايحه حمايت از خانواده را به طرق مختلف محكوم مي كنند و تنها نكته اي كه به آن اشاره دارند همان موضوع چند همسري است در حالي كه در اين لايحه شرايط خاص و ويژه اي براي چند همسري در نظر گرفته شده است.

- وي گفت: شروط موجود در لايحه حمايت از خانواده ازدواج مجدد را منوط به شرط هايي دانسته است لذا بايد از افرادي مثل رهنورد و برخي فعالان حقوق زن يا همان فمنيست ها پرسيد آيا بايد هرج و مرج و بي قانوني را در چند همسري قبول كرد يا قانونمند شدن اين موضوع را

از آن جالب تر تيتري كه روي حرف هاي دو- سه بند آخر حرف هاي خانم دكتر!!! زده شده است:
”اعتراض زهره الهيان به سخنان زهرا رهنورد و فائزه هاشمی“

هیچ نظری موجود نیست: