یکشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۹

لج بازي بي تحليل

دانشگاه علوم پزشكي را منحل مي‌كنند؟!!!

كي مي‌داند چند تا بچه مادر زاد ناشنوا براي اولين بار در ايران در با عمل كاشت حلزون در يكي از بيمارستانهاي درماني دانشگاه علوم ايران شنوا شدند؟

كسي مي‌داند جراحي كاشت حلزون و راه اندازي تكنولوژي ويژه درماني توسط دكتر فرهادي وزير سابق بهداشت (وزير خاتمي) انجام و عملي شد؟

بهترين پزشكان درمان بيمارهاي خاص به ويژه نورولوژيست ها از استادان و استادياران دانشگاه علوم ايران و شهيد بهشتي هستند+ پزشك من هم همين طور.

بيمارستانهايي كه به قتل هاي سال قبل بلافاصله بعد از انتقال مجروحان اعتراض كردند بيمارستان هاي دانشگاه علوم ايران بود.
شايد به ياد داشته باشيد تحصن شبانه استادان و پزشكان بيمارستان رسول اكرم را پارسال درست شب 25 خرداد و در شروع شب كشتار مردم در محوطه بيمارستان و خيابان اطراف با اعلام تعداد كشته ها تجمع كردند.

حالا براي تمركز زدايي از تهران يك دانشگاه علوم پزشكي به آن وسعت را منحل مي‌كنند و در دو دانشگاه ديگر تهران پخش مي‌كنند؟

مرضيه خانم وزير خودشان از پذيرش وسيع بيماران شهرستاني توسط بيمارستانهاي علوم ايران خبر دارند كه... پس رئيس دولت حتي شب و نصفه شب هم خواب نما مي‌شود و دستور انحلال بهشان مي‌دهد؟ و يا خواست خودشان است؟

تا حالا مطب خانم دكتر دستجردي رفته بوديد؟

اول بيمه سهم داروها را كم مي‌كند
بعد دانشگاه علوم پزشكي منحل مي‌شود

خوب مردم به تدريج در حال مرگ زودرس هستند ديگر اين كارها يعني اتاق گاز مضاعف.

واقعن چه تحليلي براي اين انحلال هست؟

۳ نظر:

nobody گفت...

این دولت بیشتر به زندان و گورستان و حسینیه و مهدیه و مسجد نیاز دارد نه به دانشگاه. پایگاه بسیج و باطوم و دسته بیل برایشان مفیدتر است تا حلزون برای چشم مردم. مردم با چشم میبینند و این خیلی هم برای حکومت خوب نیست!!!1

ناشناس گفت...

اگر چه مسلمن تصمیم احمقانه بوده والی فک نمیکنم سیاسی بوده .مشکل اساسی از فلسفه وجودی دانشگاه های علوم پزشکی از نظر دولت و نه فقط این دولت قبلی ها هم که این دانشگاه ها رو به عنوان ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی برای ی منطقه جغرافیایی با قیمت ارزون میبینن نه ی موسسه آکادمیک در نتیجه وقتی منطقه رفته زیر پوشش ی دانشگاه دیگه دلیل وجود دانشگاه هم از بین رفته! .این از نتایج طرح ادغام آموزش پزشکی در خدمات درمانی است که اگر چه در کوتاه مدت دسترسی و زیاد و قیمت و پایین اورد ولی در دراز مدت مصیبت باره.بیمارستان امام ماله دانشگاه تهران هم صبح ۲۵ خرداد تحصن بود.شریعتی هم مجروح ها رو بدون پرونده عمل کردن و فراری دادن این دلیل ها بی ربطه .در ضمن با توجه به ضرر ده بودن تمامه بیمارستان های دولتی بدون استثنا دانشگاه تهران و بهشتی هم دنبال هیچ بیمارستان جدیدی نبودن.از نظر آموزشی هم دانشگاه تهران تقریبا تو همه رشته ها شاید غیر ازارتوپدی فعال تره و تو امتحانات برد هم رتبه های بهتری داره

Parastoo گفت...

نوبادي جان كاشت حلزون براي گوش است.

دوست بي‌نام! گفتن اينكه كاري در ايران سياسي نيست ديگر خيلي كار سخت و محالي شده است.

من قصدم مقايسه بين دانشگاه ها و بيمارستانها نبود چون تخصص و شناختي در اين زمينه ندارم. ولي موضوع وجود تناقض هاي ارائه شده در توجيه اين عمل و شرايط واقعي است.
در مورد تحصن بعد از 25 خرداد هم خبر فقط از يك بيمارستان منتشر شد. اين جمله به اين معني نيست كه بيمارستان هاي ديگر بي كار بودند، دليل بر حساس بودن به خبرهاي منتشر شده و سركوب منبع خبر است. چون حتي عكس هاي اين تحصن در يوتيوب هم پخش شد.