شنبه، آبان ۲۵، ۱۳۸۷

آرامش هایی از همه نوع

آدمهای زندگی ما یا زندگی آدمهای ما! چه فرق می کند
به هر حال به همین نزدیکی این دو اصطلاح هر دو آنها روی من، شاید تو و احتمالن بقیه تاثیر می گذارد.

احساس این که دوستی یا آشنایی در آرامش قرار گرفته است، یک احساس آرامش متقابل می دهد.
همان طور که گویی خودم در آرامش باشم.

و هر چه آدمهای نزدیک به آدم آرامش بیشتری داشته باشند، احساس دوستی و نزدیکی بیشتری بینمان رد و بدل می شود. کم دغدغه تر، آرام تر و نیز شادتر



بی ربط: پروژه کله گنده لاب لاب لاب بالاخره چهارچوبش بسته شد، دیگر می ماند اجرا و خورده پاشهای باگ گیری و ...
بخشی از سمینار کره را روی چالشهای این پروژه برگزار کردیم. می پرسیدند برنامه نویسش کی بوده است و حس خوبی داشت وقتی آقایان مهندس پرتجربه کلی کشور صنعتی دنیا می آمدند ته سالن
که فقط به من تبریک بگویند.

بی ربط تر به بی ربط: و حس خوبی دارد وقتی می بینی نگرانی ها به سادگی رفع می شوند و نیازی به مبارزه" از گونه که من را مجبور می کرد" برای آرامش بدیهی زندگی نیست.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود پرستوی عزیز
این موفقیت را به شما تبریک میگوبم
تا باشد اینگونه بودن
بی ربط:برایم جالب بود.شرکت شما در چه زمینه ای فعاله؟
بی ربط تر:من و برادرم یک گارگاه تحقیقاتی داریم که بیشتر در زمینه الکترونیک کار میکنیم
اگر فعالیتهای شرکت شما با زمینه کار ما هم راستا باشه شاید بتونیم همکاری کنیم
میخواستم درباره موضوع بالا ایمیل بفرستم تردید کردم مباد خارج از محدوده باشد
موفق باشید
تا بعد

Parastoo گفت...

سلام بهمن جان
می شود راجع به کار میلی بیشتر در ارتباط باشیم.
اگر دوست داشتی یک مختصری از کارهایتان را برایم میل کن لطفن.

این خارج از محدوده را هم درست متوجه نشدم. کدام محدوده؟
کدام خارج یا داخل؟
نگران چیزی نباش، همیشه همه ما حق انتخاب داریم.