یکشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۹

6-نمايندگان حامي لايحه ضد خانواده


مهدي كوچك زاده

فكر نكنيد اينجا خاكريز جنگ است ها... اين عكس در جبهه مقدس مجلس است.

از وبلاگ شخصي آقاي دكتر:

نام: مهدی کوچک زاده
تاریخ تولد: 1 اسفند 1337
جنسیت: مرد - متاهل
محل سکونت: ایران - تهران
مشخصات تماس
ایمیل: kouchakm@modares.ac.ir
تحصیلات
سطح تحصیلات: دکتری
رشته تحصیلی: مهندسی آبیاری و زهکشی
محل تحصیل: دانشگاه تربیت مدرس
حرفه
شغل: عضو هیئت علمی
محل کار: دانشگاه تربیت مدرس

از افاضات آقاي نماينده:
- كوچك‌زاده سقوط هواپيما سي 130 ارتش را به گردن خاتمی انداخت

- ،کوچک زاده در واکنش به نطق علی مطهری و مهدی سنایی نمایندگان تهران و نهاوند درباره ثروت محصولی -وزیر پیشنهادی رفاه- خواستار شفاف شدن وضعیت ثروت مطهری شده بود.
مطهری درباره ثروت محصولی سوالاتی را طرح کرده بود که به جای پاسخ گویی به این سوالات توسط محصولی ، کوچک زاده با عصبانیت، خود مطهری را زیر سوال برد.
- لاريجاني در پاسخ به فریاد این نماینده پیرامون ثروت مطهری گفت: بيخود توهين نکنيد، شما بخاطر برخي مسائل جناحي اتهام می زنید، آقاي مطهري هيچ ثروتي ندارد که شما اينجا حرف بي ربط بزنيد .

- مهدی كوچك زاده نماینده مردم تهران با شناخت سوابق ضدانقلابی این عنصر فراری، به وی گفته است: شما یك ضد انقلاب هستید و نظر من به هر كس ربط داشته باشد حتماً به شما ربطی ندارد.

منظور از اين خبرنگار ضد انقلاب فرشته قضي است كه در چندين دوره مجلس خبرنگار پارلماني بوده است.

كوچك زاده به دنبال اصرار نامبرده به اینكه من خبرنگارم و می خواهم مصاحبه كنم و نظر شما را بگیرم، تاكید می كند: خبرنگار كجا خانم؟ خبرنگاری كه برای سازمان سیا خوش خدمتی می كند كه خبرنگار محسوب نمی شود.

وی همچنین تأكید كرده است: شما اصلاً به چه حقی به من زنگ زدید، شما حق تماس گرفتن با نمایندگان مجلس را ندارید. شما خبرنگار نیستید، ضدانقلاب هستید. شما بروید با رؤسایتان در سیا و تل آویو خوش باشید. ما نمایندگان مردم هستیم و هیچ ضد انقلابی حق ندارد با ما تماس بگیرد.

همكار سایت ضد انقلابی در این هنگام با پررویی می گوید من با بزرگ ترهای شما از مجلس مصاحبه كرده ام كه دكتر كوچك زاده پاسخ می دهد: همان موقع اگر باهات برخورد درستی می شد حالا این قدر پررو نمی شدی.

- يك نماينده مجلس شوراي اسلامي در واکنش به برچیدن پایه های منوریل، پروژه هايي همچون برج ميلاد را غيركارشناسي خواند و گفت: برج ميلاد غير از رفتن مرفهين بي درد به بالاي آن و شبي چند صد هزار تومان خرج شام كردن هيچ سودي ندارد به اين دليل كه با بليط سي هزار توماني نيز مردم و طبقه متوسط نخواهد توانست از برج ميلاد استفاده كند و گره اي هم از مشكلات مردم باز نمي كند.

- و اما امروز راجع به ازدواج موقت سخنراني كرد و گفت از ازدواج موقت خجالت نمي‌كشد. (بد نيست حال همسرشان را بپرسيم):

مهدي كوچك‌زاده نماينده تهران خطاب به رئيس مجلس گفت: شما به عنوان رئيس مجلس كه آيت‌الله‌زاده هستيد بايد بدانيد كه اين قانون براي مردان و زنان با شرف و حيا و عفت است نه براي انسان‌هاي لاابالي.
وي با انتقاد از به كار برده شدن لفظ مردان شهوت‌ران گفت: اين لفظ ناشي از بي‌اطلاعي از موازين اسلامي است.
اين عضو فراكسيون انقلاب اسلامي با بيان اينكه اگر كسي شرم مي‌كند در بنياد اعتقاداتش به رساله بايد ترديد كرد گفت: در رساله امام و ميرزاجواد تبريزي آمده است گرچه صيغه براي لذت بردن هم نباشد جايز است.
وي خطاب به لاريجاني گفت: شما كه منطق و فلسفه خوانده‌ايد چه برداشتي مي‌كنيد به نظر من اين به اين معنا است كه صيغه به معناي لذت بردن است و هركس خجالت مي‌كشد من خجالت نمي‌كشم
.

- كوچك‌زاده يادآور شد: عده‌اي مي‌گويند اگر در ازدواج موقت نطفه‌اي منعقد شد و مرد فرار يا انكار كرد چه بايد كرد اما آيا شما اين نطفه را به نطفه‌اي كه حرام بسته شود ترجيح مي‌دهيد؟

هیچ نظری موجود نیست: