سه‌شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۹

9- نمايندگان حامي لايحه ضد خانواده


فاطمه آجرلو
پرستار سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی
عضویت افتخاری سپاه در زمان جنگ تحمیلی
نماینده مردم شریف کرج ،اشتهارد و آسارا در هفتمین دوره مجلس شورای اسلام
عضو کمسیون آموزشی و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
عضو کمیته آموزش و پرورش کمسیون آموزش وتحقیقات و مسئول پروژه طرح احیای معاونت پرورشی
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی
عضو فراکسیون صنایع غذایی مجلس شورای اسلامی
عضو هیات رئیسه تحقیق و تفحص از مرکز مشارکت زنان ریاست جمهوری
عضو و مسئول کمیته معاونت دانشجویی تحقیق و تفحص از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری
عضو و مسئول کمیته مفاسد اقتصادی و بازرسی کل کشور تحقیق وتفحص از قوه قضاییه
عضو ومسئول بخش تدوین کتب تحقیق و تفحص از وزارت آموزش وپرورش مسئول پروژه گلوگاه مشکل آفرین درتولید
عضو گروه دوستی ایران - لبنان - فیلیپین- بلغارستان
عضو فراکسیون جمعیت و توسعه سازمان ملل درمجلس شورای اسلامی
عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو
عضو اتاق فکر و طراحی استراتژی راهبردی دانشگاه پیام نور در راستای توسعه دانایی محور


سوابق تحصیلی :
کارشناس روانشناسی بالینی
کارشناش ارشد روانشناسی شخصیت
دانشجوی دکترای روانشناسی تعلیم و تربیت
طلبه سطح 2 حوزه علمیه
مدرس دانشگاه و حوزه علمیه

راجع به لايحه - بهمن 88
آجرلو همچنين از پيشنهادات جديدي ازسوي فراكسيون زنان در رابطه با لايحه حمايت از خانواده خبر داد و گفت:در آخرين جلسه فراكسيون زنان پيشنهاداتي در رابطه با اين لايحه ارائه شد، هر چند كه بر روي لايحه حمايت از خانواده كار كارشناسي سنگيني صورت گرفته است و اين لايحه در كميسيون حقوقي و قضايي چكش‌كاري شده است.
او ادامه داد: كارشناسان نظرات كارشناسي مفيدي در رابطه با لايحه حمايت از خانواده ارائه كرده‌اند و اميدوارم اين لايحه بدون تغيير فاحشي در صحن علني مجلس تصويب شود.

آجرلو ادامه داد: اهميت لايحه حمايت از خانواده از آن جهت است كه براي اولين بار نگاه حقوقي و تخصصي نسبت به حوزه زنان و خانواده صورت گرفته و آفت‌هاي آن شناسايي شده است.

بقيه پرونده خانم:
پرونده عباس پالیزدار
عباس پالیزدار به دعوت او به عنوان یک کارشناس وارد هیأت تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه شد. اگرچه برخی رسانه‌ها او را دخترخاله پالیزدار معرفی کرده‌اند، اما پالیزدار هر نوع نسبت خویشاوندی را با او تکذیب کرده و خود را دوست خانوادگی قدیمی آن‌ها معرفی کرده‌است. دادگاه رسیدگی‌کننده به این پرونده در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ او را به جرم «معاونت در تخریب اعتماد عمومی جامعه به مسئولان نظام و خارج کردن اسناد محرمانه» به چهار سال حبس محکوم کرد.

صادق محصولی
آجرلو ،در جریان رای اعتماد مجلس به صادق محصولی در حالیکه به گفته خود دارای روابط خانوادگی با محصولی بود و پیش تر از او حمایت کرده بود به عنوان نماینده مخالف نطق کرد. این نطق با مخالفت برخی نمایندگان مواجه شد. عباس‌علی نورا نماینده زابل در تذکری شفاهی گفت: «محتوای صحبت های آجرلو در موافقت با محصولی است نه در مخالفت با وی و این توهین به مجلس است و وقت نمایندگان مخالف را هدر می دهد» او در جریان معارفه محصولی به عنوان وزیر کشور نیز حضور داشت.

معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی
فاطمه آجرلو جزو سه زنی است که برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، برای تصدی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در دولت دهم از سوی محمود احمدی‌نژاد به مجلس معرفی شدند.

وی در تاریخ ۱۲ شهریور ماه ۱۳۸۸ پس از بررسی های ۵ روزه مجلس شورای اسلامی در مورد وزرای پیشنهادی رییس جمهور موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشد و با دریافت ۷۶ رای موافق، ۱۸۱ رای مخالف و ۲۹ رای ممتنع از راه یابی به وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بازماند

محاکمه و بازجویی 11 ساعته فاطمه آجرلو در ارتباط با باند پالیزدار
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز:فاطمه آجرلونماینده کرج درارتباط با باند پالیز دار به مدت 11ساعت در محل دادستانی تهران تحت بازجویی ومحاکمه قرار گرفت .


به گزارش گروه دریافت خبر باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز" پس از دستگیری و بازداشت عباس پالیز دار و 13 نفر از اعضای این باند و کشف اسناد ومدارک محرمانه و سری مراجع امنیتی ، نظامی ، لشکری و کشوری و اقرار اعضای این باند و کشف شبکه مخرب و مجرمانه آنها، فاطمه آجر لو به عنوان متهم احضارو در روز چهارشنبه به مدت 5 ساعت تحت بازجویی ومحاکمه قرار گرفت.

آجر لو در هنگام خروج از اتاق بازپرسی و دادسرای تهران با عصبانیت از پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران خودداری کرد.
درروز پنجشنبه نیز علیرغم تعطیلی دادسرای تهران ، فاطمه آجرلو به مدت بیش از 6 ساعت، تحت بازجویی ومحاکمه قرار گرفت .

در جلسه محاکمه روز پنجشنبه آجر لو، همسر وی که یکی از قضات دادگستری است وی را همراهی می کرد.
همچنین درروز پنجشنبه باز جویی و محاکمه مدیر کل حوزه ریاست سازمان بازرسی کل کشور نیز انجام شد که مدیر کل مذکور پس از محاکمه وباز جویی در دادسرای کارکنان دولت بازداشت وروانه زندان اوین گردید.

ظاهرا این مدیر کل در ارتباط با فاطمه آجر لو و سایر متهمین شبکه پالیز دار متهم به همکاری و مشارکت با آنان می باشد .
یکی از همراهان آجر لو نماینده کرج که در دادسرای کارکنان دولت حضور داشت ، گفت : به غیر از روز یکشنبه که مجلس جلسه علنی دارد، این نماینده مجلس، برای تمام ایام هفته آینده جهت محاکمه و بازجویی احضار شده است .

هر چند سخنگوی قوه قضاییه هنوز از نوع جرائم و حجم اتهامات و ویژگی این باند اطلاعاتی منتشر ننموده است ولی از نحوه بر خورد این نماینده مجلس و ترکیب اعضای باند پالیز دار، وجود شبکه ای مجرمانه وسازمان یافته که تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در آن دخیل هستند و جرایم مهمی مرتکب شده اند، اطلاعاتی واصل که پس از قطعیت منتشر خواهد شد.



عباس پالیزدار: فاطمه آجرلو به من گفت راجع به هاشمی و ناطق‌نوری حرف بزنم

هیچ نظری موجود نیست: